maanantai 30. marraskuuta 2009

_________________________________________________
............. se oli reissu, taas. kertoo. kävin tuolla pistoksella mutta jouduin verikokeeseen. mummu oli menossa kusinäytteeseen mutta antoi yskösnäytteet mun poskeen. mä otin siltä verinäytteet perään.....................................sit se vasta anto kusinäytteen, mutta ei sitä kukaan kerenny pulloon saada. mä enää julkista terveydenhuoltoa.......................................siellä käy vaan papat jotka ei näe nuoria naisia, tai mitään naisia, ilman päällystakkeja marraskuussa elleivät käy terveysasemalla näytteellä..............................mä lähen ny. mä jätin kyl lattialle senkat / kun mul alko menkat / ei mul muuta / soitan vaan suuta /o\
d] : ________________________________________ :+o

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti